درباره ما

گروه «فمینیسم» متشکل از فمینیستهایی از نسل جدید است با پیش زمینه های فرهنگی٬ قومیتی و زبانی گوناگون٬ و متعلق به گرایش های مختلف درون مکتب فمینیسم که به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند. اعضای گروه «فمینیسم» تلاش دارند تجربه های خود و زنان دیگر نقاط جهان از زندگی به عنوان یک زن را به اشتراک بگذارند و از تاثیرات مبارزات فمینیستی بر زندگی روزمره زنان بگویند.

5 پاسخ به “درباره ما

  1. سلام.مطالب جالب هستند ولی متاسفانه در مواردی به جای دیدگاه برابرخواهانه به نوعی دچار فمینیسم کاذب شدید برای مثال در مورد مطلب 12 دروغ در مورد سکس که بایداز گفتن آن به دخترها پرهیز کنیم مورد شماره ی 10 توصیه کردن به اینکه هروقت خاستید یکجور دیکتاتور مآبانه است و انگار اختیار رابطه در دست زن ها باید باشد. اینطور نگاه کردن به صورت باید و نباید به نوعی دگماتیسم منجر می شود.مثلن درین مورد دونفر بهتره به درک متقابل برسند و با نوعی تفاهم، اینطور موارد را پشت سر بگذارند. در کل بسیاری از مطلب ها و زاویه ی نگریستن تان به موضوعات خیلی جالب و آموزنده بود برایم.سپاس

    لایک

    • سلام میلاد عزیز و ممنون٬ هم از نقدت و هم از لطفت نسبت به گردانندگان سایت.
      قطعا در رابطه جنسی توافق و تفاهم دو طرف شرط اولیه و اصلی است و به هیچ وجه قصد ما این نبوده و نیست که زن بی دلیل و به قصد آزار یا باج گیری از پارتنر خود ٬ از حربه رابطه جنسی استفاده کند و وسط کار از رابطه جنسی انصراف دهد٬ اما همانطور که در ابندای متن و در عنوان مطلب امده متاسفانه اموزه های غلطی دایما و به خصوص در هنگام ازدواج به زنان داده میشود به گونه ای که آنها را موظف به ارائه خدمات جنسی به مردان میداند و خواست و تمایل و سرلیط جسمی و روحی زن را در درجه دوم اهمیت قرار میدهند. بحث ما فقط این است که یک زن اول از همه باید خود مایل و راغب به رابطه باشد و اگر نبود نباید به خاطر احساس دین یا تکلیف این کار را انجام دهد و این هم به نفع زن است و نهم مرد. زنانی که بدون میل وارد رابطه جنسی میشوند بعه تدربیج دچار سردمزاجی میشوند و همسرشان نیز از آن رنج خواهد برد.

      لایک

  2. سلام
    وقتی کار تیمی انجام میدین باید یک نفر اختیارات مدیریت داشته باشه و دیگران نویسنده باشن
    نباید هر کسی یک دسته بندی جدید اضاف کنه
    بجای این همه دسته بندی از برچسب‌ها استفاده کنید.
    بی نظمی باعث آشفتگی پایگاه اینترنتی شما میشه و کمی دشواری بوجود میاره برای کسی که با موبایل باز میکنه.
    پوسته وبلاگ مناسب نیست من پوسته Expound یا iTheme2 پیشنهاد میکنم
    باید چند شاخه اصلی اضاف کنید و دسته ها رو به عنوان زیرشاخه بزارید تا یه منوی کشویی داشته باشید
    حیفه وبلاگتون با این محتوای خوب که از جایی کپی نشده اگه این رسانه مستقل شماست باید در کنار محتوا به جزئیات ظاهری هم توجه داشته باشید (چقد باید نباید نوشتم همش دستور دادم غذرخواهی)
    اگر خواستین من میتونم وبلاگتون رو سر و سامان بدم

    لایک

بیان دیدگاه