رضایت در رابطه جنسی به سادگی پیشنهاد یک فنجان چای

برگردان: بنفشه رنجی

اگر هنوز با مسئله رضایت در رابطه جنسی درگیر هستید، فقط تصور کنید که به جای شروع رابطه جنسی، قرار است برای کسی یک فنجان چای آماده کنید. موقعیت‌های زیر را در نظر بگیرید:

از کسی می‌پرسید: «یک فنجان چای می‌خواهی؟» او با اشتیاق پاسخ می‌دهد: «بله! من عاشق یک فنجان چای هستم، متشکرم!» سپس شما می دانید او یک فنجان چای می‌خواهد.

اگر شما بپرسید: «یک فنجان چای می‌خواهی؟» و او با تردید پاسخ دهد: «ممم…واقعاً مطمئن نیستم» سپس شما می‌توانید برای او یک فنجان چای آماده کنید یا نکنید، اما آگاه باشید که ممکن است چای را ننوشد، این مسئله بسیار اهمیت دارد، او را مجبور به نوشیدن چای نکنید. نمی‌توانید او را برای تلاشتان برای درست کردن چای که احتمال نوشیدنش کم بود سرزنش کنید، تنها باید با این قضیه کنار بیایید که او چای نمی‌نوشد. اینکه شما چای دم کرده‌اید به این معنی نیست که او باید آن را بنوشد.

اگر او در پیشنهاد یک فنجان چای بگوید: «نه متشکرم»، به هیچ عنوان چای درست نکنید، او را مجبور به نوشیدن چای نکنید، از او عصبانی نشوید که چرا چای نمی‌خواهد. او فقط چای نمی‌خواهد!

او ممکن است پاسخ دهد: «بله لطفاً، لطف می‌کنید»، و سپس هنگامی که چای آماده می‌شود، او در واقع اصلاً چای نمی‌خواهد. البته ممکن است کمی آزاردهنده باشد که شما تلاش کردید چای درست کنید، اما این مسئله آن‌ها را تحت هیچ الزامی برای نوشیدن چای قرار نمی‌دهد. او پیش از این چای می‌خواست، اما در حال حاضر نمی‌خواهد. گاهی افراد نظرشان هنگام جوشیدن آب و دم کشیدن چای عوض می‌شود. این امری عادی است که افراد نظرشان را تغییر دهند، شما همچنان محق نیستید که او را مجبور به نوشیدن کنید حتی اگر برای درست کردن چای به دردسر افتاده باشید.

اگر شخصی بیهوش و ناهوشیار است، برایش چای درست نکنید. چنین افرادی چای نمی‌خواهند و نمی‌توانند به سؤال شما در مورد اینکه آیا چای می‌خواهند یا نه پاسخ دهند زیرا هوشیار نیستند.

خوب! شاید زمانی که از او در مورد چای پرسیده بودید، او «بله» گفته بود، اما زمانی که کتری می‌جوشید و چای در حال دم شدن بود او ناهوشیار شد. شما تنها باید چای را زمین بگذارید و مطمئن شوید که فرد غیرهوشیار امن است، او را مجبور به نوشیدن نکنید. درست است! او گفته بود «بله»، اما افراد بیهوش چای نمی‌خواهند.

اگر کسی به پیشنهاد چای شما «بله» گفت، و قبل از اینکه چای را تمام کند از هوش رفت، از ریختن چای در گلوی او خودداری کنید. چای را کنار بگذارید و مطمئن شوید که او در امنیت است. چون افراد بیهوش چای نمی‌خواهند.

بنفشه

اگر کسی شنبه گذشته به چای «بله» گفت، معنایش این نیست که او از شما می‌خواهد هر روز برایش چای درست کنید. او نمی‌خواهد شما سرزده به خانه‌اش بروید، برایش چای درست کنید و در حالی که می گویید «اما تو هفته پیش چای خواستی» او را مجبور به نوشیدن کنید. یا اینکه بیدار شود و ببیند که چای را در حالی که می گویید «اما شب گذشته چای می‌خواستی» در گلویش می‌ریزید.

آیا فکر می‌کنید این یک قیاس احمقانه است؟ بله، همه شما این چیزها را از پیش می‌دانستید، مسلماً شما کسی را تنها به این دلیل که هفته پیش به نوشیدن یک فنجان چای بله گفته بود مجبور به نوشیدن چای نمی‌کنید. مسلماً شما چای را تنها به این دلیل که پنج دقیقه پیش زمانی که هوشیار بود به نوشیدن چای بله گفت، در گلوی فرد بیهوش نمی‌ریزید. اما اگر شما می‌توانید درک کنید که چقدر اجبار دیگران به نوشیدن چای وقتی که نمی‌خواهند بنوشند خنده دار و مضحک است و می‌توانید درک کنید که کسی چای نمی‌خواهد، پس چگونه است در مورد رابطه جنسی فهمیدنش سخت می‌شود؟ چه چای باشد و چه رابطه جنسی، رضایت همه چیز است.

منبع: rockstardinosaurpirateprincess.com

ویدئو: https://www.youtube.com/watch?v=VKn96LdbRl0&feature=share

4 پاسخ به “رضایت در رابطه جنسی به سادگی پیشنهاد یک فنجان چای

  1. همه‌ی اینا درست. البته بعضی حالتای دیگه هم وجود داره. مثلا:
    یکی میگه چای درست کن. درست می‌کنی بعد میگه نمیخوام. میگی اوکی. مدتی بعد دوباره میگه چای لطفا. میگی چشم. باز وقتی اماده شد میگه نه میل ندارم. و مدام این کار رو تکرار میکنه. شما از یه جایی میفهمی که طرف از این کارش لذت هم میبره. خب حالا تکلیف چیه؟
    طرف میاد میگه چای لطفا. شما یه ساعت وقت میذاری چای درست میکنی. نگو طرف چند جای دیگه همزمان سفارش چای داده و میخواد مقایسه کنه ببینه چای کی بهتره بره اونجا چای بخوره. البته حق داره هر کی چای بهتر رو انتخاب کنه اما قبل از سفارش باید حواسشو جمع کنه نه اینکه سفارش بده و یه عده رو این طور اسیر خودش کنه.
    دیده شده زیاد هم دیده شده که طرف هی میگه چای. میگی بهش من اصلا نمی‌خوام چای درست کنم برات. ولی طرف دست بردار نیست. نه اینکه چای بخوادا فقط فقط دنبال اینه که تو چای درست کنی و خدا نکنه از دستت در بره چای درست کنی. چای درست کردن همان و سکه‌ی یه پول شدن همان؛ میدونی نه من اصلا چای دوست ندارم!
    کلا آدم مثال میزنه باید مثالش رو کاملتر بزنه.
    بفرمایید چای حالا!

    لایک

بیان دیدگاه